با حضور فرماندار تهران؛ معاونین فرماندار و خانواده معظم شهدا

گزارش تصویری | یادواره 1800 شهید سادات شهر تهران برگزار شد

یادواره 1800 شهید سادات شهر تهران با حضور فرماندار تهران؛ معاونین فرماندار و خانواده معظم شهدا در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، مراسم بزرگداشت شهدای سادات، امروز چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 10 صبح با حضور خانواده معظم شهدای سادات،مدیران اجرایی شهر تهران و با سخنرانی احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بویژه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سادات اظهار داشت: نباید یادمان برود که مردانی برای تحقق آرامش امروز ما از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و با حضور در جنگ تحمیلی و تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایران اسلامی ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا نه تنها گرامیداشت یاد شهدا، که نقطه روشنی است تا ما را با اصل و هدف غایی خود آشنا کند، چرا که به فرموده رهبر انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگاه داشتن خاطره شهدا ، کمتر از شهادت نیست.

وی گفت عزت امروز اسلام و مسلمين ثمره خون شهدا است ما موظفیم نگذاریم رنگ و بوی شهادت کم‌ رنگ شود و ما نباید راه، روش و مسیر شهدا را فراموش کنیم ما مردم وام‌دار شهدا و سر سفره آن‌ها هستیم و باید بزرگی، معرفت، شجاعت، سخاوت و دیانت شهدا را به نسل و مخاطبان بعد انتقال دهیم.

ایشان در پایان گفت برخود لازم میدانم به عنوان خادم از خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان روحانیت معظم و معزز بخصوص روحانیت سادات مدیرکل بنیاد شهید که در شکل‌گیری و برگزاری این یادواره متحمل زحمت شدند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

گفتنی است این مراسم هرساله جهت تکریم و تجلیل از مقام شامخ ۱۸۰۰ شهید سادات  شهر تهران و خانواده معظم این شهدا همزمان با عید سعید غدیر برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها